On a date

Gårdagen slutade inte så olyckligt som jag trodde den skulle, jag och Elena gjorde en stöt och bestämde oss för att dra och kolla på bio. Haha passar verkligen perfekt igår liksom, på alla hjärtans dag. Många måste trott att vi var lebbar eftersom det var nästan bara en massa par på biosalongen. Haha, men vi körde på och lät dom tro vad dom ville, och för att göra saken lite roligare så lebbade vi till oss ordnligt haha.
Men vi såg i alla fall Wolfman, ja vet inte vad jag ska säga. Filmen var väligt förutsägbar så man kunde lista ut det mesta, sedan så var den inte så bra som de flesta har sagt. Njaa, inte min stil. Men så länge man har ett trevligt sällskap (som jag såklart hade!) så funkade det helt perfekt :)

Tack för en trevlig kväll söta Elena :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0