lov

Fredag, kväll, så jävla proppmätt och.... LOV!
Äntligen äntligen är det lov som man väntat på i flera veckor, men det betyder inte att det är slappt för det inte. Nejnej, lärara ville ge oss en extra liten present med läxor och prov som kommer på första skoldagen efter lovet, jotack man tackar och bugar....

Lovet kommer vara ganska chill förutom det, ska träffa en massa kompisar och kanske även åka ner till kära mormor i några dagar och hälsa på, känner mig så sjukt dum när jag aldrig ringer eller något till henne på sista tiden. Jag får sjukt dåligt samvete :/

Nej, nu väntar chill, jag är så sjukt proppmätt efter en god pasta tallrik på Sorbon så jag kan knappt gå haha.
Ha en trevlig fredag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0