lördag

Hejsan svejsan!
Hade en sjukt händelserik fredag i går som jag dock inte orkar ta upp här, det var både uppgång och nergång. För vissa slutade det med glädje och andra med tårar. Ja kanske upp och ner helt enkelt, jag gjorde även saker jag aldrig trodde ja skulle våga göra, vilket var en kick! :D (och nej, ja tog inga droger, drack eller ragga på någon kille) Det var ju match i dag förfan :)

Matchen behöver vi inte heller ta upp så mycket, slutade 25-20 till Skogås, vilket var ganska surt. Men det tar vi igen småningom! Åkte seda till Sickla med pappa och lovisa för lite shopping efter skor, hittade ett par snygga svarta stövlar för bara 99 spän. Ett kap!

Ja vad mer? Det är lördag kväll och jag har inget planerat, ska upp tidigt och jobba i morgon så det blir väl att bara chilla och lägga sig tidigt i kväll.

Ha en fortsatt trevlig lördag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0