kyla som tar över landet

God eftermiddag
Har nyss kommit hem från måndagens skoldag, inte så värst roligt som vanligt. Men ändå nyttig.
Som ni kanske har märk för de flesta här i stockholm har det typ varit 23 minus i dag, ruskigt kallt, och det kändes både från topp till tå. Mina ben, fingrar, fötter, ansikte och bröst höll på att frysa ihjäl. Samt att det varit kaos i trafiken så tunnelbanan har ställts in, (det är ytterst ovanligt) och många bussar var över en timme försena. Vilket gjorde att det tog mig nästan två timmar att kommma till skolan vilket gjorde att jag missade mitt spanska prov i muntliga, suck.. men så snälla som lärarna var så fick jag och en annan göra det sist då de la till en kvart extra. Snällt! 

 Ikväll är det nog bara chill och plugg som gäller, har prov om två dagar igen i spanska så det gäller att kunna allting bra. Sen så ska jag även försöka att sova ut i natt, fick ingen vidare sömn då jag var orolig över något?

Ja det är vad som händer i dag, ha en trevlig fortsatt kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0