Inspirerad

Fick se en del utav filmen Apocalypto i fredas på historia lektionen, och jag belv helt tagen i filmen! Så jag var tvungen att be pappa hämta hem den så jag kunde se från början till slut, och det var en sådan sjukt bra film! Anledningen till att vi fick se den var att vi just nu pratar om när Columbus upptäckte Amerika och de där Inka folket och så vidare.. Och då gjorde filmen att jag blev så sjukt intresserad och inpirerad att veta mer om själva folket och kulturen.
Topp tio! Men för er som är då sugna på att se den så måste jag bara varna för att det är VÄLDIGT grova scener och mycket blod och sådant, så känsliga personer kommer nog blunda den största delen av filmen.
Gaah så jävla braa!!



Den snygge skådespelaren
Rudy Youngblood som spelar huvudrollen Jaguar Paw i filmen

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0