Imorgon kommer jag förmodligen hem med en ny frisyr

Har funderat och funderat på hur jag ska klippa mig på sistone, jag har ju ett ganska knasigt och slitet hår, så jag vill såklart klippa ganska mycket. Som tur är så är jag inte rädd för att klippa mycket längre, om ja kom hem med kanske 5 centimeter kortare än vad jag ville ha så kunde ja grina i dagar, nu känner man bara " och?" det kommer ändå växa ut igen!

Men det stora problemet är att mitt hår är fortfarande ganska lockigt sedan permanentningen i sommras (fan, blir aldrig av med den!) så jag vill nog vänta ett tag med snelugg som ja har velat ha ett bra tag nu. Men mycket ska bort i alla fall, det kan jag lova!

Så i morgon kommer förmodligen en kortklippt Bea hem, spännande va? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur många besökare har du per dag?

2010-02-16 @ 22:09:27
Postat av: bea

det varierar, men runt ca 15-30st :)

2010-02-17 @ 18:00:47
URL: http://beatricew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0