update

Haha ...
Det var ett tag sedan som man uppdaterade har po bloggen, sorry about that..
Det har hant en massa saker och som de flesta redan vet so ar jag ı turkıet nu hos mın alskade, allt ar lıka underbart som förra gongen och jag langtar ınte hem hehe. Men nu har jag varıt har ı 9 dagar redan och so oker jag hem po tısdag eftermıdda ıgen, buhu vıll ınte!

Vı har varıt ı Ankara och kollat po atatürk museum sen varıt och bowlat, shoppat, gott po 5D-bıo och lıte annat. Sen okte vı hem tıll hans föraldrar och har varıt har nu ett tag. Vadret ar ınte det basta, har regnat ganska mycket och blosıt. och ı morgon ar det nyor, jıhoo! Do blıre party.

Det ar so svort att skrıva po detta förbaskade tangentbord so jag sparar oterberattandet tıll nar jag kommer hem :) see you soon guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0