Söndag

Gormogon!
Idag vaknade jag upp av misjälv inte inte över larmet som gått hela veckan långt, kändes otroligt skönt och speciellt när det är sol som lyste in i rummet. Det gjorde mig extra pigg på att gå upp i alla fall.
Julbordet igår var sagolikt, jättemysigt ställe med levande ljus, sånguppträdanden, alla delikatesser och så vidare, och ett gott sällskap såklart. Men nu känns det dock som jag lagt på mig ytterligare 3 kg, skulle inte förvåna mig om det var så. Fan jag som försökte gå på en liten mini-diet fram tills turkiet då jag säkerligen kommer frossa där. Ajdå där sprack planen...

Idag gäller jobb på grillen från 11-15, inte så länge skönt nog. Men efter att hört gårdagens kaos kan jag inte förvänta mig att det kommer bli lugnt idag. Vilken tur att jag är pigg då! :D

Nu blir det till att kanske städa lite och fixa sig, sen i eftermidda ska jag plugga svenska är det bestämt och därefter bär det kanske av till pappa igen.
Aja, hööörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0