Lördag

Idag var försa dagen på Alverbäcks igen! Och snacka om att man har ont i ryggen efter ett 7-timmarspass. Men det är gott om extra cash i plonkan. Träffade på en massa från förra året som jobbade kvar och så vidare. Det är ett trevligt och mysigt ställe det där. Gäller bara att orka underhålla två jobb nu då..

Om en liten stund är det dags för julbord på Ekebyhovsslott. Det är grillen som arangerat detta för alla som jobbar där och jag blev då bjuden, så trevligt! Härligt med ett julbord då jag inte kommer få något annars i år innan jag drar iväg till Turkiet igen. Btw, det är snart EN VECKA KVAR!

Men till dagens kuggfråga:
VAD SKA JAG HA PÅ MIG?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0