Jag har valt språklinjen, myself to blame..

Blä, prov-veckorna är i full gång och nästa som står på tur är LATIN.. Usch, hata latin. Självklart är det ett intressant språk, no doubt! MEN, har man världens sämsta lärare så blir det inte så festligt. Som lektionen vi hade idag: jag satt och spelade spel på Cissis mobil nästan stora delar av lektionen och brydde mig knappt ett skit vad läraren sa. Iofs, det var lite fritt arbete, men latin har man ingen lust att lägga mycket tid på. Kanske vore smart att göra det när det endå är prov i morgon. Men NOPP! Jag jobbar inte på det viset haha.

Har galet mycket träningsvärk btw, har varit en fullladdad handbolls-vecka med DM och träningar samt match i mrogon (om man blir kallad) Roligt roligt!
Snart bär det ut i snöstormen för en halvtimmes löpning med laget, jag säger bara ... YEEEEES! Kunde inte bli bättre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0