Domedagen är här.

I morgon smäller det mina vänner. För då ska klass Sp2SkId (Sam/Språk-idrott) ha Svenska-B prov klockan 08.00 i musiksalen. Denna dag har jag fruktat i flera veckor nu, och denna vecka har det varit total stress från början av morgonen till slutet av dagen. Jag har jobbat med denna förbaskade svenska strax innan skolan, under skoltid och även stannat kvar i många timmar för att göra ytterliggare lite till. Sen får man inte glömma de sena kvällarna som varit. Oh herre gud vilket arbete. Jag håller med Magnus i min klass som sa ett klockrent citat för någon vecka sedan; " Svenska-b kursen i tvåan är lika stor och jobbig som alla kurser man hade under år 1" Kan inget annat än hålla med!

Och vet ni vad?
För ca 5 min sedan blev jag KLAR. Klar med detta dödsdömda arbete som jag kämpat och kämpat så mycket med. Det känns som en så otroligt stor lättnad ska jag säga er. För några timmar sedan så var jag nästan gråtfärdig när jag typ insåg att jag aldrig skulle hinna klart tills i morgon. Men jag gjorde det och jag är så otroligt lycklig!

Kommentarer
Postat av: Mu

Bra gjort Beppa du är bäst /kram Mu

2010-12-15 @ 23:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0