Happyness

Jag är så galet glad, lycklig, kär, förväntansfull ect.
Inte bara för att humöret är på topp (eller jo ganska mycket) men jag har insett hur mycket lycka Ersan faktiskt tillbringar mig. Fast vi bor hundratals mil ifrån varandra, fast jag inte kan prata med honom när det passar mig, fast jag saknar honom så det gör ont inom mig, så tillbringer han lycka. 

Men när vi verkligen pratar med varandra, då pratar vi om allt. Allt ifrån vad som hänt under dagen till varför man är ledsen, glad och så vidare. Han har varit där för mig under många timmars långa samtal när man varit ledsen, och jag har när han har varit. Han livnar upp mig med små kärleksfulla sms under dagen som gör min dag lite bättre oavsätt vad jag gör eller var jag är. Och han skiner alltid upp som solen, med sitt underbara leende när jag får se honom. För er, kanske det inte betyder så mycket. Men för mig är det livsglädje. Det som får mig att orka ta mig igenom tagen och inte bryta ihop någonstans av längtan.

Jag älskar dig - Seni seviyorum


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0