Onsdag

Idag tog jag, mamma och Lovisa en tripp till Nackaforum för en liten minishopping. Jag, som inte ska spendera såmycket pengar, köpte BARA nödvändiga saker som; hårspännen, klämmor, diadem, mobilfodral, en svart enkel kjol och sen så fick jag en jättesöt svart spätsklänning. Enkelt och bra! Måste hitta en jädrans kalender också innan skolan börjar och jag tror att det måste bli av innan cuppen på söndag så antingen blir det en tripp till stan i morgon eller på söndag lite snabbt.
Men det var trevligt att spendera dagen med mamma och syster, åt en jävligt god smothie på vårat favoritställe i Nacka, så jag var mer än nöjd. Hade även fönat håret rakt idag så det ser ut som innan jag permanentade mig förra sommaren, blev så himla söt! Saknar mitt långa raka hår som in i attan. Trött på halvkrulligt halvlångt tunnt jävla hår som aldrig blir som man vill...

It was a good day:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0