Torsdag

Seg morgon, orkade knappt gå upp..
Men så är livet ibland! Skola är trots allt skola och inget man kan gömma sig från, nej nej så det var bara att traska sig upp och ta sig igenom dagen. Börjar känna mig lite tryggare nu också så snackandet har påbörjat haha.
Hade min första lektion med inviduella val idag, ett av mina ämen var specialidrott som vi hade på dagens schema. Trodde först till en början att det kanske inte var något för mig trots allt, men sen visade det sig att kursen verkade jättebra och förberedande inom ens egen idrott. Joda, här hör jag hemma!
Annars var dagen lite sisådär, fick en massa strul när det gällde mina tidigare kurser och så vidare. Så jag var glad att få åka hem och pusta ut, började med att ryta åt syster det första man gjorde för att man var så irriterad och trött. Kanske inte det bästa som hänt idag, förlåt lollo!
Sen blev det inte bättre när man inte kunde träna idag heller, har galet ont i en muskel strax över knät som höll i sig efter vi kom hem från Göteborg, trodde först att det bara var träningsvärk, men när det inte gick över och även kändes lite konstigt så fick man reda på att det var en inflamation i muskeln. Ingen träning på 3-4 dagar innebär det ..

Men i morgon är en ny och bättre dag! Kommer till mesta dels bara vara roliga ämnen, som till exempel KÖR!!! Åh är så galet taggad på att sjunga, det är ett av det bästa som finns! Sen blir det liiiite sovmorgon samt inte så lång dag. Härligt! Det är så fredagar ska vara hah.

Dags att börja förbereda inför morgondagen och sen försöka hoppa isäng så man tar igen all förlorad sömn som var inatt.
Godnatt folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0