Torsdag

En mycket god natt sömn fick jag inatt, åh det var så otroligt behövligt. Vaknade knappt någon gång under natten och vaknade då automatiskt runt tio tiden, utvilad och pigg. Det är så det ska vara!
Idag blev det ännu en tripp till stan då jag skulle möte lilla Nathalie för en liten promiss och fika, det var yterst trevligt! Bruden som varit i USA tidigare i sommar hade fått grymt med färg och vi pratade om allt möjligt roligt som hänt under sommaren, det var riktigt kul att få se tösen igen. När min pool är klar hemma hos mamma så hoppas ja hon kommer sen till min "invigningsfet" då det kommer bli grymt med party! Kommer bli helt galet!
När vi sedan åkte hem stannade jag förbi en affär lite snabbt efter en stations åkande med unnelbanan, haha fett lat. Då smet jag in i en bokhandel och köpte mig en efterlängtat allmenacka. Blev en rosa såklart, mycket klischig. Dock inte någon som förra året, men den här duger lika bra.

Sen drog jag hem till mamma lite snabbt och fixade med bilder från Turkiet, snackade samtidigt med grannarna som ville man skulle festa med dom hela helgen haha. De är så himla roliga, resan för några veckor sedan har fört oss allt närmare och man fick lära känna dom ordentligt, och de är faktiskt riktigt schyssta allihoppa. Det kommer bli grymma partaj i vårat grannområde i framtiden, det kan jag lova haha!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Självklart kommer jag!!! De va riktigt trevligt att träffa dig igen, har faktiskt saknat dig och din tokiga personlighet<3

2010-08-05 @ 21:12:34
URL: http://[email protected]
Postat av: Bea

Det är skitbra natta!:D

Jag har saknat dig med sötis!<3

2010-08-05 @ 21:21:28
URL: http://beatricew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0