Tisdag

Min skönhetssömn går i spillo!
Sover så sjutk dåligt nu förtiden, vaknar flera gånger om natten och ligger och vrider på mig som en galning. Vad kan det bero på? Har verkligen ingen aning, men det har ganska stor negativ effekt tycker jag dock. Vaknar så sent på dagen för att jag kan bara sova ordentligt på förmiddan utan förhastade väckningar. Eftersom jag vaknar sent så hinner man knappt göra något utav dagen dessutom. Oh så frustrerande.

Men jag traskade mig upp ganska snabbt och drog direkt hem til mamma för att hämta lite saker. Sen följde jag med henne och handlade på Citygross, passade perfekt för då fick ja skjuss hem till pappa hihi.
Sen så lovade jag att baka scones till middagen, vilket gick skitbra! Blev lite smått sugen där under bakningen att baka något annat as well, men det dog ut innan jag hann ta fram några extra ingredienser.

Nu på kvällen tog jag även en springtur, eller om jag ens ska kalla det springtur. Gick typ halva streckan då ja mådde så sjukt illa efter en bit. Tror att middagen inte hade hunnit lägga sig riktigt ännu, men huvudsaken är att jag gick utanför huset med löparskorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0