Tisdag

Idag var en bra dag.
Kände mig väldigt utvilat då jag fick sovmorgon till halv nio i morse, de uppskattas verkligen. Speciellt när man måste läsa nästan dubbelt så många ämnen nu som jag gjorde förra året. Oh shiet..
Var träning sen på eftermiddan/kvällen. Gick galet bra faktisk. Sprang ganska så långt utan att vara trött så jag är väldigt nöjd. Styrkepasset sen vet jag inte riktigt vad jag tycker, mina armar slutade att fungera?! jag kunde inte lyfta något, inte ens mina egna armar över brösthöjd?! Fett jobbigt faktiskt, kände min ganska svag i arm-övningarna då...

Nu är man då hemma, har nyss tillagat en smothie med lovisa av goda bär och banan, mums!
Ska chilla galet och kolla lite tv hade jag tänkt, har sovmorgon till tio så det är lugnt på sova-fronten.
It´s a good day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0