Skolstarten..

I morgon är det dags.
Nu är det slut på sommarlovet och härliga sovmorgonar, för i morgon börjar min första dag på Blackeberg. Om jag är nervös? GANSKA så mycket...
Men det kommer gå bra, jag har allting fixat så det är bara att dyka upp där bland alla personer som jag inte känner och sätta mig vid ett bord med någon jag inte träffat. Men jag kommer överleva, det kommer bli tufft men jag kommer klara mig igenom det här. Trots allt, jag får göra det jag VILL göra.
Gah fjärrilar i maagen!


Kommentarer
Postat av: Mu

Lycka till med nya skolan det här klarar du/Mu

2010-08-18 @ 00:01:38
Postat av: johan

lycka till! :D

2010-08-18 @ 00:35:42
Postat av: worre

så du har bytt skola =0 vilken linje då? =)

2010-08-18 @ 03:02:05
Postat av: Bea

Tack tack! Det lär behövas :S

Jag ska börja på sam/sam- elitidrott som det fanns på Solna :P

2010-08-18 @ 10:14:43
URL: http://beatricew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0