Det där med dans...

Som jag berättade förut så hade jag funderat på att börja dansa, ni undrar säkert vilken sorts dans. Då ska jag ge er en chock, eller de flesta blir nog INTE så förvånade om ni känner mig väl och vet vad som händer i mitt liv.
Men jag har då funderat på att börja på Bellydancing, alltså Magdans. Vad tror ni om det? GALET, jotack jag vet.
Men det är något med magdans som verkar så himla roligt, men väldigt svårt. Man måste ha stor kontroll över sin kropp och sina muskler. Vilket vore kul att lära sig.
Här är två videos som visar hur roligt och häftigt det vore att kunna magdans, den ena är lite bättre och svårare än den andra. Men väldigt bra och inspirerade filmer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0