Sovmorgon-(nästan) hela veckan!

Godmorgon sunshines!
Blev ingen tidig uppstigning för mig denna dag heller då de flesta dagar denna vecka kommer förekomma med sovmorgon eller tidig hemfärd. Det uppskattas mycket nu i början av terminen, har fortfarande inte lyckats komma in i rutinerna när det gäller sovandet. Så detta är galet skönt.

Kommer som sagt bara ha två lektioner i dag, trodde först det skulle vara en. Alltså Svenska sen språk. Helt okej faktiskt! Igår hade jag tre lektioner varav Samhälle, Idrott och matte som gick väldigt fort. Då kommer denna dag ännu fortare!

Vad händer sen i eftermidda då? Jo som det ser ut nu kommer det bli träning och möjligtvis lite pluggande, har några stora arbeten framför mig om några veckor som ska vara klart så det är lika bra att sätta igång.

Stör ni er på att det är så GALET kallt ute nuförtiden? Igår kändes det som jag skulle frysa ihjäl då det bara var 12 ynkla grader ute. Väldigt kallt om man jämnför med 20 grader som var för kanske en vecka sedan. Nej nej det gillar vi inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0