Söndag

Godmorgon folket!
Tänkte gå upp med ganska kort versel då jag har en del att göra idag, och såklart ville jag njuta av min sista lediga dag på helgen. För i morgon börjar skolan igen, och då börjar allvaret på riktigt. Fick reda på förra veckan att vi skulle springa 3 km på tid och sen bara joba med kondition i 6 veckor.. suck. Men det passar faktiskt bra med att handbollen ska komma igång nu samtidigt. Lite extra bra träning vid sidan om.

Det som ska göras i dag är jag ska iväg och handla och göra en massa ärenden med mamma, som till exempel:
* Göra syntest till tillståndet att övningsköra, har skjutit upp det i flera månader så det är dags att ta tag i det en gång för alla.
* Posta mitt tjocka kuvert till Ersan, har en massa saker jag skulle skicka till honom som inte heller har blivit av.
* Köpa hyllor, ramar och kanske en tavla till mitt rum. Måste bli klar med inredningen någon gång..
* Planera idrotten, det som jag pratade om. Konditionen..
* Träna, ska dock inte träna med laget. Mitt ben behöver en dag till vila så jag klarar av att springa i morgon. Men ska på ett styrkepass med mamma på gymmet.
* Klippa gräsmattan, lovade. Men det är ganska kul faktiskt, vi har en sådan man sitter och kör på. Lite övningskörning hehe (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0