Måndag

Ny vecka- med min nya skola och klass!
Känns som alllt börjar sakta men säket falla på plats. Det är fortfarande lite småkrångligt att hitta överrallt och så har jag inte riktigt lärt känna alla tjejerna. De är svåra små typer, inget man lär känna över en dag om man säger så..
Idag gjorde vi flextest, andra idrottslektionen liksom. Det gick väl sådär. Sprang 14.21 på 2.6km. Det visade "bra" kondition på en lista vi skulle följa. Hah, som jag kämpade. Det var galet jobbigt, och det var inte många som var "dåliga" så man fick ligga i hela vägen. Galet jobbigt med stekande sol och långa joggingbyxor.

Jag känner dessutom att saker har kunnat släppts från mina axlar, som mitt stora kuvert till Ersan som tagit veckor att skriva och skicka tydligen hah, och så är jag äntligen klar med mitt syntest så jag kan få gå körskolutbildningen. Yes yes yes! Äntligen kan man pricka av dom i "att göra listan"
Men bara för att de är klara betyder det ingen vila, fick ett mess nyglien från tränaren. De säger att jag ska ha bollskola på söndagar en timme, 12-13. Vad tycker jag om det tro? Ibörjan när man fick höra det så var man galet taggad, men nu undrar man verkligen om jag kommer palla. Har funderat på att börja dansa, så det blir kanske för mycket. Jag testar några gånger, kan alltid lägga av när det blir för jobbigt.

Nej, är galet trött. Ska nog fixa inför i morgon sen hoppa i säng. Somnade väldigt sent i natt så jag var ganska så trött i morse. Har å varanda sidan sovmorgon till halv tio i morgon. Men kan vara skönt att få sova ut ordentligt.
Japp, vi säger så. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0