"Har du lekt med damsugaren?"

Hur har man spenderat dagen tro?
Kan nog börja med att säga att inget blev som det var planerat, lite tråkigt nog. Skulle hem till ett par vänner till familjen och umgås, men det blev ett litet missförstånd så det blev inte av helt enkelt. Lite tråkigt, var taggad på att komma ut och göra något. Istället stannade jag hemma med syster och kollade film typ hela dagen. Sen så har jag ett fult jävla "sugmärke" i ansiktet. På kinden dessutom! Min syrra upptäckte det roliga med att ta damsugaren i ansiktet för det lät roligt, då passade jag också på att testa (så knäpp som jag är) vilket ledde till att jag fick ett grovt märke på kinden! Så sjukt fult...
Förut så fick jag jämt sugmärken på halsen eller i ansiktet i början av mitt förra förhållande. Då sa jämt min tränare när jag alltid kom med ett nytt märke till varje träning " har du lekt med damsugaren igen Bea?" Men idag kan jag faktiskt säga helt ärligt att jag faktiskt lekte med damsugaren, tro det eller ej. Något jag självklart inte gör om, speciellt när det blev så fult som det blev.
Åh så jävla onödigt Bea...

Kommentarer
Postat av: Julia

HAHAAAAAAAAAAA. foto tack på detta? :DDDD

2010-08-03 @ 15:09:05
URL: http://juwlig.blogg.se/
Postat av: bea

Tror det börjar tina bort nu, men om vi ses på torsdag som vi pratade om så får du se :D

2010-08-03 @ 22:14:09
URL: http://beatricew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0