Fredag

Vad ska man säga om denna dsg då?
Jo, var ganska taggad på skolan då jag hade min första kör-lektion, samt började sent och slutade tidigt. Men kören, hah! Det går bara 7 pers i kursen så det blir lite tunt. Men det kan samtidigt vara bra, för då kan läraren fokusera på att förbättra oss på sjungandet mer invidiuellt.
Sen var det första naturkunskapslektionen, skitbra må jag säga! Är galet taggad på att läsa det, verkar väldigt intressant :)

Vad har hänt sen då...
Åkte hem, chillade galet och sen typ fotade med syrran som ni såg, samt kollade film med familjen. Ja det är väl det som hänt, min roliga fredag liksom...
Ska nog vara uppe en stund till och vänta på älsklingen, sen blir det säng för i morgon blir det modellande med Julia som jag också berättade tidigare. Åh vilket upprepande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0