Första dagen

Äntligen är skolans första dag avklarad!
Det gick förvånadsvärt bra dessutom, kände som jag hoppade in i klassen helt utmärkt och alla verkade som toppenpersoner. Tummen upp.
Jag är också stolt över migsjälv att jag slapp göra något pinsamt som att ramla, eller vara skakig i rösten och så vidare, allt det där slapp jag. Otroligt skönt.
Har redan fått schemat, kanske inte världens bästa. Men det blir säkert bra endå! Börjar nästan 8 varje dag förutom en samt går till runt 4 ganska många dagar, jag antar att det är så att gå i tvåan.
Så i morgon börjar skolan enligt schemat, så jag börjar vid 8 med spanska (tråååkigt) sen är det matte och dubbellektion med idrott och specialidrott, superkul!

Om en timme blir det träning i maskbacken med laget, känns lite sisådär. Har inte återhämtat mig ännu från lägret så jag är inte jättetaggad. Men träning är träning!
Hörs kanske senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0