Filmen igår..

Åh den var så otroligt braa!!!
Eller det började med att ja inte förstod någonting i början, var alltså vädigt krångligt att förstå allting med hur drömmarna fungerade och så vidare. Men när man väl börjat förstå så blev den bara bättre och bättre! Julia och jag satt och höll stenhårt i biositsen för att vi ville se vad som hände. Var verkligen skitspännande!
Men om jag ska vara ärlig så tyckte jag filmen lät skitkonstig innan jag sett den, men när ma fick höra att den fått bra kritik så tänkte man att den kanske var värd att se endå. Och det var den!

När filmen var slut så visste inte jag eller Julia om man levde i en dröm eller verklighet haha, vi hittade så många tecken på att allting vi såg bara var en dröm, så vi blev lite småskrajja. Men filmen var verkligen otroligt häftig och bra gjord. Så jag rekomenderar den verkligen till er alla som ännu inte sett den!!

Oj, blev lite smådåligt skrivande här. Aja skitsamma, ni förstår vart jag vill komma i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0