Efter mörkret kommer ljuset

Har inte varit någon vidare uppdatering på sistone som ni kanske har märkt, men det beror på många olika saker. Har haft en ganska jobbig, tröttsam och deppig vecka, och nu känns det som att man fick startskottet för att ljuset är på väg tillbaka igen. Åh vad det behövdes! Känner mig lite gladare faktiskt.
Men nu är det mycket fokus, ska sköta skolan på bästa sätt samtidigt träna och må bra, sova, söka jobb, umgås med vänner och samtidigt ha lite egen tid för migsjälv. Det blir tajt i schemat.
Aja, om ni inte ser mig på bloggen så mycket så vet ni att min tid går åt till att göra någon av dessa saker.

Åh, kan inte tiden gå lite snabbare? Så jag hinner komma in i skolan, rutinerna och tränandet. Det är alltid som segast i början. Orkar inte!
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0