Valborg

Oj, tänk vad tiden går fort! Den bara flyger iväg när man har kul.
Jag kommer ihåg förra året då jag och Sophie var ute och smög oss på Julia, Minna, Emma och några till som hade tjejmidda. Haha och jag som gräsa ner mina vita jeans, haha smart! Vid brasan sen såg vi en mus som sprang in och ut ur högen med pinnar som ännu inte tänts på ordentligt. Och vi tyckte så himla synd om den! Den hade säkert bo med ungar där inne och så brann allting ner, snyft. Men det var en lyckad, rolig kväll med massa bus och skratt. Jag hoppas att detta år blir den samma :)

I år blir valborgsfirandet hos kära Julia med Nicolette, Maria och Cindy från klassen. Vi är värsta party pinglorna haha! Först var det nyår, sen deras födelsedagsfest och nu valborg. Hihi vårat lilla gäng.
Vi ska grilla god mat med utsökt efterrätt och sen dra oss till brasan där vi förmodligen kommer stöta på en massa annat folk och sen vet bara gud vad som händer därnäst. Det blir säkert jättetrevligt!

Ska ta med mig kameran, men ni vet hur ja e, glömmer alltid att fota...
Men jag lovar att försöka så mycket som möjligt!

Ha en fortsatt bra dag och trevligt valborg! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0