Torsdag

Jag som vanligtvis hatar torsdagar, men idag var det faktiskt ganska najs.
Hade uppvisning med drama i morse, vi skulle läsa upp en dikt helt utantill inför hela gruppen, och jag var näst sist! Det gjorde mig bara mer och mer nervös när ja såg att det gick så bra för alla andra. Men som tur var så gick mitt framträdande också bra.
Efter det var det utvecklingssamtal med handbollen, gick bra där med. Haha min skollagstränare berättade att han tyckte att jag var konstig, förvirrad och galen som första intryck ibörjan av gymnasiet, haha schysst liksom XD
Sen flöt resten av skoldagen på.. åkte sen hem till Julia efter skolan och hängde, innan vi drog vidare på handbollsmöte med laget.

Händelserik torsdag må jag säga. I morgon är det valborg vilket betyder ingen skola för min och julias del! YES!
men ja återkommer mer om det sen.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0