Tisdag, datasal

Hejsan!
Sitter i skolans datasal och skriver på mitt svenska arbete, av någon konstig anledning så går det mycket bättre att skriva här än vad det gör hemma. Skönt det! Har en del kvar att göra innan torsdag då arbetet ska in. Men det klarar jag i den här farten jag har nu!

Ikväll är det någon konstig cermoni för handbollen, vilket betyder ingen tränning. Tråkigt. jag som kände mig på topp nu efter en HEL VECKAS sjuknad. Snacka om att jag längtade tillbaka till träningen, men så visar det sig att det inte är träning på torsdag eller i dag. Fan...Då blir det eget insiativ och ut och springa!

Nu åter tilll arbetet, vill bli klar innan ja drar hem och möter Mirrian i bromma, hon skulle hem till mig innan så vi åkte tillsammans. Ska bli mysigt! :)
puss & hej leverpastej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0