Söndag

solen skiner idag! Jag e helt överlycklig, men tråkigt att detta ska vara en dag då jag förväntas vara hemma och plugga. Ne inte så roligt dock. Men jag måste verkligen bli klar med arbetet idag eller i morgon så det gäller att lägga i högsta växeln och börja. Jag var duktig i morse då jag bara gick upp, tog en dusch sen satte mig ner och pluggade i två timmar. Jag känner mig sjukt stolt!

Åkte sedan till Solna och lämnade tillbaka ett par byxor jag köpte under veckan som jag inte tyckte var så fina endå. Alltid najs med pengar, men nu ska jag hålla på dom ett tag.

Och nu är jag hos mamma, ska snart dra hem igen eftersom jag bara skulle hämta lite skolsaker inför i morgon. Fan att skolan börjar igen, började vänja mig vid att bara vara hemma nu eftersom jag varit det i två veckor. Men ingenting vara föreveigt antar jag. Dags att sätta igång plugg-huvudet och sätta igång med alla proven som kommer att komma iveckan. Bläää....

Vill vara ledig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0