Ny vecka

Ny vecka, nya utmaningar, nya möjligheter. Låter inte det bra? Självklart så var förra veckan riktigt soft, pluggade bara en eller två dagar tror jag, samt hade en riktigt chill-helg där det ingick en girlynight med söt-Elena, mycket mycket trevlig promenad med en viss person och allmänt bra väder med sol och värme. Jotack det gillar vi!

Denna vecka är det INTE någon chill vecka...

Det stora djävulska fördjupningsarbetet ska vara inne på torsdag, vilket innebär att ja ska skriva ganska mycket idag. Sen väntar två JÄVLA prov i samhäll och historia nästa vecka, som jag inte fattar ett skit från... ajdå :/
Vilket betyder att jag måste plugga ganska mycket denna vecka och även i helgen, men inte på valborg! Hell no! Då blir det mys med Nicco, Maria, Cindy och Julia här på Ekerö, ryktas om grill än så länge, sen lite annat trevligt för min och Niccos del haha ;)

Sen är förståss helgen ledig, fårse vad man hittar på där :) 
Nej, åter till verkligheten.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0