Måndag

God eftermiddag!
vilket väder man fick med sig hem från skolan! Är helt underbart! I morse var det mulet, grått och dimmigt, så detta är man tacksam för, samtidigt är värmen på g också känner man. Är ganska sugen på att ta en tripp ut och springa en stund. Det är väl aldrig fel? Men som sagt, det är läxor som väntar som inte längre kan skjutas upp. Redovisning i morgon med det man hunnit med, jag kommer nog få göra det, det känner jag på mig. Men min lärare var sjuk idag, så man kan alltid hoppas på att hon är sjuk i morgon också, * blink blink *

Skolan började inte så bra, var sjukt seg på att gå upp. Trött efter en lång kväll, men jag släpade mig upp och for iväg till skolan utan problem. Men sen när jag kom dit var läraren såååååååklaaaaaart sjuk... så jag kunde sovit nästan två timmar till! Sånt suger ganska mycket..

Men tiden flög på och jag kunde gå hem glad och sprallig, om ni frågar Julia så kommer hon säkert säga att jag varit ganska jobbig idag. Har hoppat, knuffat, pillat, och allt möjligt på henne, haha stackarn.
Det var vad jag hade och säga idag, nu blir det fram med pluggandet... om jag inte går ut. Puss i alla fall!
Fick tillbaka prov:
Engelska: VG
Engelska: VG
Historia: MVG!!


Kommentarer
Postat av: Julia

Haha det är lugnt gumman, alla kan inte vara lika taggade som du alltid :p PUSS

2010-04-12 @ 21:10:17
URL: http://juwlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0