Måndag

Godkväll allt folk!
Har väl inte varit en så speciell dag, en dag som alla andra dvs. Förutom att jag hade sovmorgon till halv tio (de är guld värda en måndag!) Sen så försvann dagen bara sådär. Skönt det! Måndagar är alltid värst ^^
Det enda dåliga idag var att jag fortfarande är GRYMT förskyld, så jag fick gå runt med en pappersnäsduk i fickan hela dagen, och bokstavligen använda den hela tiden för min näsa slutade aldrig rinna! Låter inte så fräscht men så vare...

I morgon är det simmning som gäller, och även om ja e lite småsjuk så tänker jag simma! Detta är en engångsgrej som jag har sett fram emot ganska länge för ja gillar att bada. Sen så kommer inte nästa tillfälle fören nästa år, så detta tänker jag inte missa!
Har stått framför spegeln ett tag och försökt välja bikini, tråkigt att kroppen inte är i den form man önskar att ha, men det får man jobba upp till sommaren :)

Nu ska ja planera lite med Julia angående hur vi kommer till simhallen haha. Vi hörs kanske i morgon! Då blir det KANSKE träning, beror på hur ja mår. Kram och godnatt på er ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0