Lördag

Hejsan folket! Har inte varit något bloggande som ni säkert sett, men har man lov och inte vill vara vid datorn så finns det inte så mycket att göra åt saken, right?
Min helg har varit ganska lugn (not) och roligt. Mycket roligt faktiskt!
Igår var jag med Hanna och shoppade en stund, hittade ett par snygga pilotbrillor från Indiska och en rutig skjorta från Zara. Mycket najs! Sen mötte Sophie upp oss och vi tog en fika på mitt favoritkonditori, som jag fortfarande inte vet namnet på...
Sen gick vi på bio och såg Remember me, den var ganska bra. Inte den bästa jag sett men helt okej! Ganska sorlig på slutet.
Sen åkte jag hem och väntade på Mathias som kom runt 7 tiden, vi satt på mitt rum och chillade hela kvällen, han e så sjukt roligt. Ska alltid göra något knasigt.
Ja det var min lördag det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0