Jag ångra mig

Haha tillbaka! :)
Var på ganska dåligt humör i morse, men det är över nu som tur är. Phuh!

Tänkte visa er några bilder på ett av mina hemliga intressen, eller hemliga och hemliga, mina föräldrar vet typ men jag tror inte någon annan gör. Det är så att jag älskar sportmotocyklar! En liten passion jag har haft med åren då i lagom tid då jag fick min moppe.
Jag hade ett löfte att när jag fyllde 16 så skulle jag ta körkort för lätt motocykel,125cc. Men ni ser ju vad det blev utav det haha.
Så jag har et nytt mål, att så snart som möjligt (jag vill inte lova för orimliga saker) ta körkort för tung motocykel, och då är tanken att jag ska skaffa mig en riktigt snygg babe. Något i dessa stilar.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0