Home sweet home

Hejsan folket!
Var ett tag sedan man skrev något här, närmare två veckor snart. Ajdå.. Men jag antar att så är livet när man försöker njuta av sitt två veckors långa lov haha. Men nog med lov för nu börjar pluggandet, har slappat mig tillräckligt för att läxorna ska ligga och svida vid ändan. Men nu måste de göras för att man inte ska hacka efter..


Tänker inte skriva om resan ännu, utan väntar tills Julia kommit tillbaka till sverige (hon är i spanien med fotbollen) så hon kan ladda upp bilderna vi tog, så ni får vänta lite till.

Men annars har lovet varit bra, mycket shopping och mer kommer det bli. Har köpt en massa mysiga koftor och linnen samt chinos. Herre gud vad jag har blivit besatt av chinos! De är helt underbart snygga och sköna, kommer lätt bli mitt favoritplagg i sommar hehe. Sen även bikini, byxor och en massa annat.
Har även varit på bio och sett Farsan med Jesper, filmen var väl sisådär men sällskapet var trevligt!

Det var vad jag kom på för tillfället, återkommer imorgon mer lite annat trevligt :)
puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0