Fredag + Lördag

Äntligen helg! Gud vad jag längtat.. denna vecka har väl varit sisådär. Började ganska bra men åt slutet blev allting skit. Så jag är glad att jag har så underbara vänner som finns där för mig när jag är ledsen<3
Det har inte hänt så värst mycket intressant kan man säga. Utan den roliga tiden kommer nu till helgen istället.
Igår var jag ute med mina älsklingar Hanna & Sophie samt några andra sötingar och spelade fotboll i närlunda. Hur mysigt som helst! Sen drog vi hem till sophie och spelade Maffia och pratade gamla skolminnen, också hur mysigt som helst! Men jag drog mig hem runt halv 12 för jag kände mig ganska hängig. Hade haft ont i halsen hela dagen och nu så kände jag att det blev värre. Och se vad som inträffar idag, sjukt täppt i näsan! Åh orkar inte vara sjuk. Speciellt när det händer en hel del nästa vecka som man INTE för missa.

Idag vet jag inte vad som händer, ska nog bara ta det lugnt och chilla hemma, kanske plugga lite matte för vi har prov nästa vecka..
Annars ska jag nog kolla med Juwlish vad hon gör, älskling! Messa mig när du ser detta (om du gör det idag dvs.)

Ja det är min lördag, ni andra får gärna messa också om ni känner för att göra något ikväll haha.
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0