what to say?

Det är dags för att avrunda igen, är trött som fan trotts jag har sovit flera gånger i dag, och sen så börjar huvudet explodera snart :/ Det är fan inte kul att vara sjuk, jag börjar snart längta till skolan faktiskt! '
Får se om jag orkar mig iväg i morgon eller om det blir ytterliggare en dag till hemma i tråkhet. Jag vet att det är viktigt att jag blir frisk, men nu är man inte taggad på någonting! Det är en massa prov som jag inte orkar plugga till, och då känns det bara jobbigt att komma tillbaka till skiten igen.

Nej nu ska jag välja kläder till i morgon och ta fram allting så det finns, utifall att jag går till skolan trots allt. Jag är trött på att vara hemma och inte göra någonting!

Nej nu ska jag väl lägga mig och läsa lite i engelskaboken.
Godatt, vi hörs i morgon!


En underbar bild på det älskade twlilight paret! <3


Kommentarer
Postat av: hanna

1300 för jackan och de är storlek xs och 1100 för västen och de är storlek s, både jackan och västen är kem tvättade och knappt använda. :)

2009-09-24 @ 21:39:29
URL: http://johannabrynger.blogg.se/
Postat av: Mu

Det är bara att bita ihop, läxan MÅSTE läsas, segar du efter nu i början på terminen blir det dubbelt så arbetsamt mot slutet. Du kan ju ta läxböckerna i stället för Tv tittandet, bara ett tips från MU

2009-09-25 @ 15:02:23
Postat av: Julia

Har hört att de inte är tillsammans längre IRL :/

2009-09-25 @ 23:22:14
URL: http://juwlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0