The best night

Godmorgon!
Vaknade upp för en liten stund sen med Sohpie bredvid mig, hon sov över igår - eller snarare i dag - för att hon inte skulle åka hem ensam i mörkret efter att ha följt mig hem. För er som känner oss så var det en jävla omväg för henne, men hon var så gullig och följde mig hem i alla  fall :)

Kvällen igår var så sjukt rolig! 
Vi hyrde en Shoppaholics bekännelser och P.s I love you. Men hann bara kolla på en av filmerna innan Hannas dvd spelare krashade eller något haha. Så vi satt och spelade kort, snackade en massa skit, skrattade så att tårarna rann, pratade om varandras nollningar - inte min för jag hade ingen - och bara myste helt enkelt. Sen runt tre tiden drog vi ut på en promenad och sen delade på oss runt 4 tiden.
Och eftersom jag var så duktig att ta med kameran så blev det en massa roliga foton förståss som ni ska få se!

Vi tyckte det var så roligt att träffa varandra så vi planerar även att träffas nästa helg och dra ut någonstans typ. Vad vet jag vad vi ska göra, men det bestämmer vi väl då :)

Gud vad jag älskar er tjejer! <3<3<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0