Tack för mig

Det verkar som om min tid för ikväll börja lida mot sitt slut. Känner mig hur trött och hängig som helst så det kanske är bäst om jag lägger mig lite tidigare ikväll och börjar läsa lite på min engelska bok som vi har i läxa till nästa vecka, och bara tar det lugnt för en gångs skull. Kännts som om jag har stressat varje dag nu i veckan så jag tycker jag förtjänar en lugn kväll. Men i morgon blir det ingen sovmorgon i alla fall. Utan klockan 06:40 ringer klockan för uppstigning, och för en gångs skull vill jag vara lite piggare än vanligt.

Så mot sängen för min del!
snart... Ska bara spela lite Bouncing balls på facebook. Har knappt spelat något på hela veckan hihi.
Sen blir det sängen!

Kommer kanske skriva ett inlägg eller så i morgon om jag hinner. Annars så hörs vi (jag lovar) på söndag.
Ha en trevlig fredag och lördag!

Kramar Bea
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0