Söndag

Tjenare!
Kom hem för en liten stund sen, skulle egentligen vara med på Johans föräldrars lilla kalas där men gick hem lite tidigare för jag mår inte så bra :/
Kanske beror det på min konstanta huvudvärk eller att vi bråkar ganska mycket nu för tiden? Jag tror det är båda. Usch att det ska vara sådär. Vill verkligen inte det...

Annars är väl allt bra än så länge, men inte hemma tydligen. Mamma är sjuk och har nyss varit jätte sjuk i influensa, och nu är både pappa och min bonusmamma jätte sjuka i det. Så jag står väl på tur känns det som hehe. Hoppas verkligen inte att jag blir sjuk, har inte tid för det just nu. Det är nu som läxorna börjar komma i gång och då är det viktigt att man håller sig frisk så man inte missar något. Nej nej, jag ska fanemej inte bli sjuuk!

Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0