SÖNDAG

Usch nej att det är skola i morgon :/
Jag som nyss har börjat vänja mig med att vara uppe längre än 10 i alla fall med tanke på igår när jag la mig vid halv fem haha. Men nu väntar en tuff vecka med många handbollsträningar, tidiga kvällar och LÄXOR. Usch fy och blä! Önskar att det kunde vara helg några dagar till..

Men nästa helg händer det lite grejer i alla fall!
På fredagen eller något planerars det utgång med Hanna & Sohpie igen. Vad vi ska göra är fortfarande en secret haha. Utan det får ni reda på då!
Sen pratas det om att jag ska vara med Julia på lördagen och servera och grejer på hennes mosters 40 års kalas, + att man får lite cash för det. Ska bli spännande :D
Sen vet man inte så mycket mer, blir väl att sova antagligen?

Nej nu vet jag inte vad ja ska skriva mer.
Så vi hörs sen när jag ska lägga mig,
puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0