Skönt att vara hemma

Godkväll läsare!
Har inte kunnat komma in på datorn fören nu då bloggen, eller snarare allt på denna lilla skithög har gott segt och långsamt. Men nu är jag här i alla fall!
Det blev alltså två träningar i dag, en i skolan och den vanliga träningen med laget. Det kändes verkligen jätte bra med skolan och man kom in i gruppen snabbt tack vare alla trevliga personer som var med, så mina kommande träningar i höst ser jag verkligen fram emot!

Något annat som jag även ser fram emot är i helgen, självklart, vem gör inte det? Men nu är det så att jag och älsklingen firar 8 månader och då så hade han en liten överasskning åt mig, gud så spännande! Jag älskar överraskningar! Sen är det även DM i helgen så jag hoppas att jag blir antagen till laget. Skulle bli kul!
Sen på tal om överraskningar så är även min på gång som jag tänker ge till Johan i födelsedagspresent. Ni vet att jag pratade om en liten hemlighet? Det är då Johans present som jag försöker skaffa. Det är ännu inte klart om det går, men det är på G i alla fall. Håll ut!

Nej nu börjar klockan bli mycket, det är skola i morgon vilket betyder tidig morgon. Sen så tittar jag även på Gost Wisper på fyran just nu samtidigt som jag skriver, så det är lite svårt att koncentrera sig haha. Juste en sak till! Jag sktiver just nu i mörker så bara skenet från datorn lyser upp tangenterna. Så ha tålamod om det står lite knasigt på vssa ställen!

Godnatt så hörs vi i morgon, då har jag ingen träning vilket betyder mer bloggande!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0