sjuk, sjukare, sjukast!

Det verkar som att jag har drabbats nu som många andra gjort de sensaste veckorna. Känns som om jag har feber, det bara dunkar i huvudet och man känner sig helt matt i hela kroppen. Det är väl ett ganska klart tecken att man är sjuk. Tror det i alla fall.
Så jag gick hem efter lunchen, började må ganska illa och typ såg lite suddigt. Sen började jag gråta hela tiden för ingenting? herre gud, jag gråter verkligen jämt...

Nu ska jag i alla fall titta på en film.
Tror det blir Benjamin Buttons igen. Den var så sjukt bra!!

Hörs lite senare darlings!
bwt, förlåt för den dåliga uppdateringen. Hade ingen tid för dator igår när det var så mycket träning. Så var helt slut sen på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0