Partido

Tjenare!
Jag hann visst sitta vid datorn ett tag trotts allt. Det blev tydligen lite ändringar än vad jag trodde så man fick åka hem efter vi spelat första matchen. Vilket var SKÖNT!

steg som sagt upp klockan  06:40 i dag, inte det första man vill göra en solig lördagmorgon, men är det match så måste man! Vi mötte Spårvägen som förvisso är ett väldigt bra lag, så vi förväntade oss att få ganska mycket stryk. Men vi hade då allt turen på vår sida. LEDDE hela första hanvlek med 9-6 något, men sen vid andra halvlek så sket sig allt. Men vi gjorde en bra match så deppa gjorde vi inte!
Sen åkte vi vidare till Svanhagen för en match mot Skå iks herrlag, som för det mesta bara var för skoj skull. Den slutade med att herrarna vann såklart, men vi spelade bra även där. Och nu är jag hemma, färdigduchad och redo för älsklingen som kommer alldeles strax. Och visste ni att det var är våran 8 månadersdag i dag? Ja såklart ni visste, så mycket som jag pratat om det så förstår jag om ni har vetat det ganska länge nu.

Det enda som behövs just nu är att städa upp alla illaluktande träningskläder som bokstavligen ligger överallt i rummet. Sen är det bara att göra sig i ordning och åka vidare till pappa.

Så vi hörs KANSKE senare, om inte i morgon :)
Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0