Pengadagen

Då var det dags för lite shopping igen då, känner mig ganska stolt som inte har slösat med så mycket pengar denna månad. utan sparat på dom. Hade 300 kronor extra denna månad som jag inte rörde förra gången. Sånt sitter fint. Men det mesta måsta man förståss spara. Det är födelsedagar och även julen som närmar sig. Och jag har ganska många att köpa till varje år, så då måste man prioritera ganska mycket. Ska jag säga alla?
mamma, peter, lovisa, linnea, philip, ewa, pappa, johan, mormor & jan, farmor & farfar + en liten grej till johans familj. Japp det var några, 13 st om man får vara exakt. Det blir mycket pengar...

Men nu ska jag visa upp lite saker som jag köpte igår.
Enjoy!



 

Skor, Dinsko 499:-
kofta, VeroModa 239:-
Trosor, H&M 29:50:- (69.50:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0