När man inte har något att göra..

så bloggar man!

Japp, här sitter jag igen. Fortfarande sjuk och krasslig, vilket jag såklart vill bli fri ifrån! Måste förmodligen gå till skolan i morgon, det känns som om det är ganska viktigt att vara med nu dessa lektionerna innan prov. Och om jag får säga det själv har jag missat allt för mycket!

Idag har man verkligen inte gjort någonting. Tittat på två filmer, Vi hade i alla fall tur med vädret igen, och Wild Child som min lillasyster fick för någon dag sedan. Inte de bästa filmerna dock men de gör så att tiden går lite snabbare. Sen har jag även varit ute hos kaninerna och sagt hej, de fick ny musli och lite fräscht vatten att smaska på. Ja.. vad har jag gjort mer? Spelat sims en stund, pratat i telefon med älsklingen och ... ne sen vet jag inte mer. Självklart ska jag inte vara uppe och ståhejja när man är sjuk, men jag har jättesvårt för att somna mitt på dagen så jag gör småsaker i stället som inte tar för mycket enegri.

Funderar på att se på film igen, men då behöver jag lite tips från er vad ni skulle välja.
tre altenativ:



Sjävlklart kommer jag välja en av dessa innan ni hinner svara, men jag ville bara höra vilken ni skulle valt mest om ni var i min sits just nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0