Måndag

Måndag, måndag och måndag... värsta dagen på hela veckan. Då man ska upp tidigt igen, fast man är supertrött och inte orkar någonting. Då man ska hålla ut på lektionerna när man har superont i huvudet och bara vill sova. När alla tjatar i mun påp varandra om vad som hänt på helgen så högt att man får migrän. Japp det är min måndag, om man bortser från migrän för det brukar jag inte få. Men det kändes lite som det...

Nej denna dag har det bara varit piss..
tror dessutom jag hade feber i morse, var så sjukt hängig och orkade inte något alls. Men jag höll ut hela dagen endå.
Ska dock på träning i kväll, backträning förståss... Får se om jag ska träna eller titta på, men det är väl lika bra att köra på så att man slipper gnället om att man inte tränar bara för att det är backträning. Fick den frågan förra gåången och nu när jag är så irrererad så är det väl bara ge järnet ffast man inte orkar.
Jag så ser min måndag ut..
har inget trevligt att skriva om faktiskt. Så om ni vill ha lite posetiva inlägg får ni nog vänta till i morgon.
Ledsen för det..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Livet suger ibland. Oftast blir det bra sedan.

2009-09-14 @ 18:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0