måndag

Ja vad mer kan man säga?
Jo det har hänt en massa i dag!
Mormor och jan har tråkigt nog åkte hem idag :/ känns lite tråkigt att det inte fanns mer tid att umgås, men jag åker ju ner till dom på höstlovet, så länge dröjer det inte i alla fall!

Sen har jag bytt klass idag! YEES!
Känner att det verkligen var på tiden, så nu är jag fullt nöjd med skolan, vet ni varför? Jo för att jag fick gå kvar SamSam fast jag gick i en klass som går Sam/Språk. Låter lite konstigt va? Så jag ska få ett speciellt schema tills vidare. Men sen är då frågan hur jag ska göra om jag kommer in på blackeberg? För att om de frågar mig så säger jag nog ja. För att i tvåan på Solna så var det väldigt osanolikt att jag skulle kunna gå kvar sam sam så jag måste förmodligen byta då, vilket jag helt inte vill...
Men men, det tar vi då!

Så i morgon är det dags att möta den nya klassen, har redan bekantat mig med ganska många redan då jag brukar vara med Julia och hennes gäng på rasterna. Men man vill ju gärna träffa de andra med förståss!
Sen så har jag redan fått mitt schema. TRE sovmorgonar i veckan till 10, senaste dagen är kl 20 i 4. så det funkar allting!

Nej nu är det mat, sen bär det av mot träning.
Hörs kanske mer i kväll.
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0